Śledź i zarządzaj swoim zamówieniem
Zarządzaj zamówieniem
Sprawdź status swojego zamówienia w samoobsługowym portalu. Przygotuj numer zamówienia oraz adres e-mail lub numer telefonu podane w trakcie składania zamówienia.
- Śledzić na jakim etapie jest twoje zamówienie internetowe
- Sprawdzić szczegóły zamówienia - takie jak lista zakupionych produktów, data zakupu, informacje o dostawie oraz przewidywana data dostarczenia
- Anulować zamówienie albo zmienić termin dostawy (dostępne tylko w statusie "Zamówienie w przygotowaniu")
- Zamówić usługę montażu - dla kwalifikujących się produktów
- Pobrać swoje faktury do zamówień zdalnych
- W prosty sposób zamówić artykuły ponownie
- Możesz nam zgłosić, jeśli których z artykułów dotarł uszkodzony
Kolejne etapy realizacji zamówienia
A zatem złożyłeś zamówienie w Elara Maison i zastanawiasz się, co dalej? Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie poszczególnych etapów realizacji zamówienia, żeby nie było wątpliwości, co się z nim dzieje, zanim trafi w twoje ręce.
Zwijana treść
Zamówienie w przygotowaniu
Odebraliśmy Twoje zamówienie i natychmiast przystępujemy do jego realizacji. Masz jeszcze możliwość anulowania zamówienia lub zmiany terminu dostawy do 48 godzin przed planowaną wysyłką.
Pakowanie zamówienia
Twoje zamówienie jest obecnie przetwarzane i kompletowane. Na tym etapie anulowanie dostawy nie jest już możliwe.
Przygotowanie do wysyłki
Zamówienie zostało skompletowane i wkrótce zostanie do Ciebie wysłane.
W drodze
Twoje zamówienie opuściło nasz magazyn i jest w drodze.
Jak możemy Ci jeszcze pomóc?
Zwroty i Reklamacje
Zobacz jak zwrócić lub zareklamować zakupione produkty.
Dowiedz się więcej
Skontaktuj się z nami
Kiedy potrzebujesz dokładniejszej informacji lub pomocy.
Dowiedz się więcej
Dostawa
Dostarczymy twoje zakupy prosto do domu lub biura.
Dowiedz się więcej